Återträff på G!!

Jaha, här har dammråttorna samlats i hörnen minsann...Jag skyller allt på den Morriga och Fjolliga duon, det är minsann de och inte jag som är bloggnördarna här! Fast de irriterar mig ibland så måste jag erkänna att jag saknar de små mongona, tur då för mig att jag och Fjollo begär oss till metropolen Jössefors till helgen för att inspektera Morrans hemby. När och hur kan jag dock inte uttala mig om än, eftersom det krävs msn-konferens för att reda ut såna komplicerade saker.

Morr ringde igår när jag var mitt uppe i Svensson-seglandet och hade en mycket lång och grundlig utläggning om huruvida hon skulle jobba på söndag eller ej, om vi skulle komma på fredag eller kanske lördag, om hon kunde tacka nej till att jobba nån annan söndag, om hon skulle hinna städa, om det var något bra band, osv osv osv. Hon hann dessutom med att ryta lite åt förbipasserande bilar emellanåt. Mitt hjärta fylldes av saknad.

Fjoll har minsann inte legat på latsidan hon heller, hon håller i skrivande stund på att gifta bort mig! Med en desperat wow-spelande labrador dessutom, som tycker att 27 tjejor på en kväll är precis lagom (Nu nås jag dessutom av oroande information angående ett mellannamn)... Jag känner mig verkligen älskad! Jag kan för övrigt starkt rekommendera Fjollans Matchmaking Service, man får hemleverans och allt! ;)

Vår lilla reunion ska bli mycket spännande i vilket fall, det här blir mitt första besök i Jössefors någonsin, jag hoppas på att jag fortfarande är mig själv när jag kommer hem igen. Om jag känner ett plötsligt och oförklarligt sug efter Gorbys piroger eller Snickers till lunch vet jag att något gått fel. Fruktansvärt fel....

TO BE CONTINUED....

Kommentarer
Postat av: BlondHäx

Ok, jag får väl kommentera själv i brist på läsare. Vart fasen har halstablettsbilden på mig tagit vägen?? VEM har ansvaret?? Fjoll??!!

2007-07-18 @ 15:15:43
Postat av: Fjoll

Jag är skyldig! Vill du ha tillbaka den så ordnar jag det när jag kommer hem.
Skrattade föresten så att det ekade i hela lägenheten när jag läste det här inlägger :D
Vi tre får helt enkelt starta en tjejtidning sen, när vi är utbildade journalister och allt. Fast vi kan inte ha så mycket sport i en tjejtidning, så då blir väl Morr arg. Men hon kan ju får intervjua snygga sportstjärnor, blir hon glad och går med på det hela då tro?

2007-07-18 @ 15:41:50
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Häx

Blir hon nånsin glad?? :P Men ja, vilken idé! Nu har vi ju helt plötsligt hela vår framtid utstakad!! Vi kan kalla den "The HäxMorrFjoll Magazine" :D

2007-07-18 @ 19:37:53
Postat av: Fjoll

Nej, men mindre bitter då ;)
Jag menar det, vilken fantastisk succé vad det skulle bli. En tidning av oss, med oss.. Fantastiskt!

2007-07-18 @ 19:45:15
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Morran

Vilken BEDRÖVLIG tidning. ;smirk: Jag tänker intervjua Foppa i VARJE nummer. ja jävlar, jag tänker låta honom vara både modeexpert, sexexpert och skönhetsexpert. Vad roligt det ska bli!

2007-07-19 @ 01:15:00
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: Morran

Edit: Kan det inte vara en snygg bild på mig med istället? Ni fick ju! Jag har en bild som är en blandning mellan mig och Hitler. Vi är sjukt lika :eek:

2007-07-19 @ 01:16:53
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: Fjoll

Titta, nu är du bitter igen Morr! Så du beter dig!
Och vad har vi sagt om att ens nämna hans namn i denna bloggen? Va?!
Men du är ju snygg! Ska se om jag kanske kan ordna nåt när jag kommer hem, men jag lovar inget.

2007-07-19 @ 11:12:12
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Häx

Tja, det skulle ju vara intressant att få ta del av Foppas sextips måste jag säga...

2007-07-19 @ 17:18:59
Postat av: Morran

Se där ja. Du och jag börjar ju tala samma språk, Häx! ;)
Fjoll: Snaaaaaaaaark.

2007-07-20 @ 12:32:27
URL: http://remrem.blogg.se/morran/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0