Häxan lovar: Aldrig mer alkohol!

Eller åtminstone en mindre mängd nästa gång ;P Tydligen har jag lyckats bli av med alla mina SPSS-kunniga hjärnceller under helgen, typiskt att de smiter när man behöver dem som mest. Dessutom vill jag flytta hemifrån NU, så jag slipper min enormt irriterande familj och speciellt min bror! Tack på förhand. En bra grej är dock att min Tessi kommer hem  nästa vecka! Sommaren är räddad <3

Stockholmsfjollan
länkade häromdagen till CP-låten och sen dess är jag besatt! Kolla Tommy Nilsson-imitationen, fantastiskt! Thomas Järvheden i mitt hjärta!

Bloggen börjar bli snygg nu dessutom, speciellt stolt är jag över min enormt vackra länkknapp som kan beskådas här till höger. Min första nånsin! Annars har Fjollan stått för resten av designen, visst är hon duktig?!

Annars då?? Jo mitt jävla antagningsprov, sista dagen för anmälan är imorgon och jag vet inte om jag kan åka dit, eller om jag vill för den delen. Ångest! Och Misär :D

Vad segt det var att blogga, jag förstår inte alls Morrans och Fjollans beroende...måste ta ett krafttag med SPSS nu, det här får fan räcka.

Godnatt bloggen, sov sött!

Fred och kärlek

Kommentarer
Postat av: Stockholmsfjollan

CP-låten med Järv är great! Woho!

2007-05-29 @ 01:27:20
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0