The witch is back!

Well hello, här var det ekande tomt minsann. Det förvånar väl ingen att man inte kan lita på att MorrFjoll ska uppdatera en blogg om inte jag gör det. Tidigare när jag låg ute på gården och solade bland skrikande dagisbarn ringde jag min kära lilla Morra för att få höra hennes ilskna röst. Och det fick jag minsann. En av mååånga saker fröken latmask gnällade om var att jag inte har bloggat i den här tragiska skapelsen på ett tag. Ifs har varken hon eller Flina gjort det heller, men eftersom jag är på ovanligt bra humör idag tänkte jag break the ice så att säga. Så varsegod Morr, är du nöjd nu?! (Dum fråga.)

Ett problem med det här med att blogga är ju dock att man bör ha något att säga, vilket jag inte har nu. Noll, inget och nada. Jag skulle ju ifs kunna ta till klassiska bloggare-knep och berätta att idag har jag minsann sovit till 10, käkat torrt tunnbröd till frukost, legat ute och solat i två timmar, lagat grekisk sallad med pasta och tonfisk till lunch (som faktiskt blev väldigt god, och dessutom snygg, yey me!), som jag nu käkar framför datorn tillsammans med nyttig smoothie med kräkkonsistens. Men nej. Det ligger inte riktigt för mig det där med att räkna upp massa menlösa saker om hur min dag varit som ingen egentligen vill läsa om.

Däremot kan jag berätta för er, kära läsare (dvs Fjoll och Morr) att jag strax bör börja göra mig iordning för ikväll/i eftermiddag/när det nu blir, då jag ska agera Den Perfekta Flickvännen. Gissa om jag är nervös inför presentöverlämnandet :O Imorrn ska jag dessutom join forces with my girl Fjoll och tävla med henne om hur många ungar jag kan ta död på under årets premiäröppning av Sveriges näst största nöjesfält. Good stuff.

Fred och kärlek

Sockervaddshäxan

Kommentarer
Postat av: Morran

3 är godkänt, 5 VG och den som kan fixa 10 ungar är värd MVG och en stor applåd och KRAM av mig! Så nu hoppas jag ni sköter er!
Tack för att du börjat blogga igen, men snälla rara...? Ska du verkligen avsluta med "Fred och kärlek"? Vad är det för larv? Lägg av nu, skärp till dig och väx upp. I den här världen tror viinte vare sig på fred eller kärlek, så sluta hymla.
Adjö.

2008-04-26 @ 13:23:12
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: Häxan

Aschdå, jag tror inte på dig heller och ändå nämner jag dig flera gånger i bloggen!

2008-04-27 @ 21:15:11
Postat av: Stockholmsfjollan

Jag fick MVG! :D

2008-09-30 @ 15:24:05
URL: http://amorous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0